NA ZLU PUTU

Premijera:
10.03.2016
Autor:
Miroslav Krleža & Arsen Dedić
Redatelj:
Dražen Ferenčina
Kostimografija:
Elvira Ulip
Scenografija:
Miljenko Sekulić
Predstava je:
Aktivna
Izvođači:
Ivica Pucar, Tara Rosandić, Žarko Potočnjak, Ana Majhenić, Ana-Marija Percaić i Oliver Belošević
Puna cijena karte:
60
Cijena karte sa popustom:
40

 

 

TARA ROSANDIĆ JE ZA ULOGU EVE U OVOJ PREDSTAVI NAGRAĐENA NAGRADOM GUMBEK ZA NAJBOLJU ŽENSKU ULOGU NA IX. GUMBEKOVIM DANIMA

 

O  temi muško-ženskih odnosa, pogotovo u umjetnosti, već je toliko toga rečeno, napisano i opjevano da bi bilo realno za očekivati da smo nešto o tome i naučili. No, svjedoci smo, svako iz svog iskustva da zbog toga nismo ništa postali pametniji, mudriji, voljeniji nego ponavljamo iste greške, ljubimo pa patimo, netko zbog nas pati, ljubomorni smo, varamo i nas varaju, prekidamo pa počinjemo sve iz početka... No kad o toj temi progovore  Miroslav Krleža i Arsen Dedić, gotovo je sigurno da će to biti na sasvim nov, originalan pa nerijetko ironičan i duhovit način. Upravo to će se dogoditi u novoj histrionskoj predstavi „Na zlu putu“. Koristeći motive „Adama i Eve“ i ostalih Krležinih drama, upotpunjena glazbom i stihovima pjesnika i velikog Histriona Arsena Dedića, predstava „provjerava“ koliko se je toga promijenilo u odnosu između muškarca i žene od postanka svijeta pa do današnjih dana. Ili možda i nije...

Dražen Ferenčina

 

 

IZ KRITIKE:

"Na zlu putu“ naziv je jednog albuma svestranog Arsena Dedića koji je u bogatoj karijeri bio i istaknuti histrion. Za čak je 26 histrionskih predstava skladao originalnu glazbu. Stoga i ne čudi da su Deveti Gumbekovi dani otvoreni predstavom „Na zlu putu“ u kojoj je domišljati redatelj Dražen Ferenčina uspio mudro spojiti Krležinu jednočinku „Adam i Eva“ i Arsenove stihove i glazbu.

Doduše, Krleža je ponešto skraćen, ali glavnina njegove drame o vječnom, gotovo biblijskom sukobu Muškarca i Žene koji se odvija u hotelu Eden, ispričana je. Više nego odlični glumci Tara Rosandić i Ivica Pucar rafalno su izgovarali one Krležine rečenične slapove, ali su uz pratnju pijanista Olivera Beloševića i sjajno otpjevali Arsenove više ili manje poznate pjesme koje su se prirodno nadovezivale na krležijanski dramski sadržaj u kojem se bivši mrtvi ljubavnici ponovno sretnu u zagrobnom životu…

Antologijska je i parodistička scena posuđena iz Krležinih „Glembajevih“ u kojoj je briljirala Tara Rosandić, kao i ironijska reminiscencija na „Ne daj se Ines“ u izvedbi darovitog komičara Pucara. Žarko Potočnjak, autentični krležijanac i u ovoj razigranoj predstavi koja je izmakla formi kabarea, nastupa u više uloga i sve mu leže. Ana Majhenić i Ana-Marija Percaić puno su više od prelijepih kulisa, a scena Miljenka Sekulića i kostimi Elvire Ulip dio su ove skladne predstave koja je ponovno spojila dva autora čiji odnos prema ženama i dalje intrigira ljubopitljivu javnost.  

Denis Derk, Večernji list

 

U prikazu razvoja ljubavne krize Dedićevi se stihovi uklapaju prirodno, kao da su odabrani autori  zajedno promišljali. Naime, čak i kada je Dedićeva pjesma nježna i dobronamjerna, kontekst Krležinih rečenica daje joj sarkastičan ton, što Pucar odlično dočarava. Ujedno i sjajno pjeva, (glazbena pratnja Oliver Belošević)…

…Kao katalizator, odnosno promatrač, pojavljuje se Žarko Potočnjak s precizno oblikovanim minijaturama, sjajno poentirajući pojedine scene. Kabaretskom  „štihu“ (jer „Gumbekovi dani“ su zamišljeni kao predstavljanje, ali i poticanje kabaretskih predstava) Ferenčina je doprinio uvođenjem dviju pratećih plesačica  zadanog  „kabaretskog“ izgleda (Ana Majhenić iAna-Marija Percaić), čime nije bitno promijenio ton predstave . Predstava „Na zlu putu“ mogla bi postati dobar put prema Histrionskom domu.

Olga Vujović, kritikaz.com